RESERVEER NU FRIGO & GEKOELDE AARDBEIPLANTEN VOOR LEVERING VANAF 13 MAART
RESERVEER NU JE GEKOELDE & FRIGO AARDBEIPLANTEN!
>
Zelfgemaakte Aardbeienjam
Oktober 10, 2025
Zelfgemaakte Aardbeienjam (klassiek & puur)
Ingrediënten:
1 kg aardbeien
500 g geleisuiker (1:2)
1 el citroensap
Bereiding:
Was de aardbeien, verwijder de kroontjes en snijd ze in stukjes. Doe ze met de suiker en het citroensap in een pan en breng aan de kook. Laat 4 minuten doorkoken terwijl je af en toe roert. Pureer kort met een staafmixer (of laat wat stukjes zitten voor structuur). Giet de hete jam in schone potten, draai dicht en laat ondersteboven afkoelen.
Tip: Voeg wat vanille of munt toe voor een frisse twist.
Navigating through the elements of the carousel is possible using the tab key. You can skip the carousel or go straight to carousel navigation using the skip links.
Press to skip carousel
Deze website maakt gebruik van cookies
We gebruiken cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Je kunt deze cookies ook weigeren, dan plaatsen we alleen functionele cookies.
Terug
Functioneel
Noodzakelijke cookies helpen een website bruikbaarder te maken, door basisfuncties als paginanavigatie en toegang tot beveiligde gedeelten van de website mogelijk te maken. Zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.
Voorkeuren
Voorkeurscookies zorgen ervoor dat een website informatie kan onthouden die van invloed is op het gedrag en de vormgeving van de website, zoals de taal van uw voorkeur of de regio waar u woont.
Statistieken
Statistische cookies helpen eigenaren van websites begrijpen hoe bezoekers hun website gebruiken, door anoniem gegevens te verzamelen en te rapporteren.
Marketing
Marketingcookies worden gebruikt om bezoekers te volgen wanneer ze verschillende websites bezoeken. Hun doel is advertenties weergeven die zijn toegesneden op en relevant zijn voor de individuele gebruiker. Deze advertenties worden zo waardevoller voor uitgevers en externe adverteerders.